Monday, September 24, 2007


Berhati-hati,kalo ada sesapa nk jualperfume and suruh korang hidu bauperfume, tolong jgn hidu..terdapat kes dimana seorg gadis didatangi 2 lelaki yg mendakwa melakukan kajian psl myk wangi dan menyuruh gadis tersebutmenghidunya..sejurus kemudian gadis itu pengsan.sedar2 ia berada didpnsebuah bangunan,dan mendapati dirinya dirogol. barang berharga, wallet,henpon semua dirompak..so beringat2 lah la ni macam2 kes jenayah ada.......


AWAS! pemberian CD free bertajukAHMAD'DREAM motifnya memurtadkan melayu islam.watak lakonan oleh org melayu yg berjaya dimurtadkan.Sebarkan kalu sayang pada islam!!


Aneh ya, ketika seseorang yang kita sayangi memanggil kita,serta-merta kita datang untuk penuhi panggilannya...Tapi ketika ALLAH memanggil kita(azan), biasanya kita akan malas dengan alasan waktunya masih panjang.


Heran ya..bagaimana ketika anda membaca pesanan ini, anda tidak akan mengirim kepada beberapa orang yang ada di dalam messenger anda kerana anda risau apakah mereka akan fikirkan tentang diri anda atas kiriman inikepada mereka..


Heran ya bagaimana kita lebih bimbang akan apa yang orang fikirkan tentangkita...daripada apa yang ALLAH fikirkan


Kalau sudah dapat anggaplah inirezeki........ Baca, sebut lepas tuforward...


Assalamu 'alaikum, Kubur itu gelap, cahayanya ialah "Laa IlaahaIllalLah". Jika diletakkan langit danbumi di sebelah dacing, dan kalimahini di sebelah yang satu lagi, pastilebih berat lagi nilai kalimah 'Laailaaha illalLah' ini. Rasulullah saw.bersabda (mafhumnya):"Wahai manusia!Ucaplah 'Laa ilaaha illalLah', kamupasti berjaya!"


Marilah kita ucapkankalimah ini: "Laa ilaaha illallah!"supaya ianya menjadi sebati dibibirkita.... ucapkanlah serentak dengandenyutan nadi, biar ia mengalirbersama arus aliran darah dan degupanjantung kita. sampaikanla walau satuayat..

No comments: